VIVAMAX webáruház vásárlás, rendelés menete
A www.vivamax.hu oldalon a termékek böngészése és a megrendelés leadása akár regisztráció nélkül is végezhető.
Megrendelések fogadása
A VIVAMAX webáruházban lehetőség van regisztrációra, így felhasználói adatait legközelebb nem kell újra megadnia, valamint Törzsvásárlói regisztrációját is kezdeményezheti további árkedvezmények elérése érdekében.
A regisztráció során rögzítésre kerülnek a Vásárló szállítási és számlázási adatai.
A VIVAMAX webáruházban megrendeléseket kizárólag elektronikus úton, a webáruházban végigvitt vásárlási folyamaton keresztül fogadunk. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben beérkezett rendeléseket nem áll módunkban felvenni. Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a valótlan vagy egyértelműen hibás adatokkal elküldött rendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggesszük vagy a rendelést töröljük (például 100 db azonos termék rendelése).
A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon munkaidőben történik, hétvégén a kiszállítás és az ügyfélszolgálat szünetel.
Rendelés menete
Termékvásárláshoz a termék melletti darabszám megadása szükséges, illetve a mellette található „kosár” gombra kell kattintani. A termék ekkor a kosárba kerül.
A vásárlás folytatásához a kosárba helyezés után a „Vásárlás folytatása” gombot kell választani, így tovább lehet nézelődni és újabb termékeket lehet kosárba tenni, míg a vásárlás lezárásaként a kosár véglegesítésére kerül a sor.
A kosár és a megrendelés véglegesítése
A webáruház jobb felső sarkában elhelyezett kosár ikonra kattintva megtekinthető a kosár részletes tartalma.
A kosár tartalma folyamatosan nyomon követhető, ugyanitt módosítható a termékek száma is és megtalálható a kosár érték – szállítási költség nélkül – bruttó darabár és az összesített kosár érték.
A kiválasztott termékek külön sorban szerepelnek. A termékmennyiség módosítható úgy, hogy a kívánt darabszámot a mezőbe írjuk és megnyomjuk a mennyiség módosítása körbe nyilazott gombot. A terméket teljesen törölni is lehet, a sor végén lévő piros X-jellel.
A megrendelés véglegesítése a „Tovább: Adatok megadása” gombbal történik.
Fizetési/szállítási és számlázási mód kiválasztása
Saját profilba regisztrációval lehet belépni, így az adatokat automatikusan kitöltjük, ezeket csak ellenőrizni kell és igény esetén módosítani, frissíteni.
Fizetési mód választás:
Online vásárláskor az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre:
- Utánvét, tehát készpénzes fizetés kiszállításkor
- Online bankkártyás fizetés
- VIVAMAX Kupon
Egészségpénztári elszámolás
Egészségpénztári elszámoláshoz online vásárlás esetén számla kiállításban tudunk segíteni, ennek menetét a Fiókom/Információk menüpontban, illetve a lábléc Rendeléssel kapcsolatos információk/Egészségpénztárra történő elszámolás menüpontjában részletezzük.
Szállítási és számlázási adatok:
Regisztrált vásárlónál alapértelmezetten a regisztráció során megadott szállítási és számlázási adatok jelennek meg. Természetesen ezek az adatok itt bármikor módosíthatók. Az itt megváltoztatott adatok csak erre a rendelésre vonatkoznak, a regisztrációnál megadott adatok változatlanok maradnak!
Amennyiben az adatokban végleges változás történt, kérjük, hogy a bejelentkezést követően elérhető Fiókom / Beállításaim menüpontban változtassa meg azokat.
Fizetési és szállítási mód kiválasztása valamint a szállítási és számlázási címadatok véglegesítése után a „Tovább” gombbal lehet továbblépni a megrendelés lezárásához.
Az adatok megadását követően a rendelés a Megrendelés véglegesítése gombra kattintva küldhető el. Érdemes előtte még egyszer áttekinteni a rendelés részleteit, különösképpen a szállítási és fizetési feltételekre, mert utólag a rendelés nem módosítható.
Ha valamit módosítani szükséges, akkor a „Vissza” gombra kattintva lehet visszajutni az adatokhoz, ahol ezek újra módosíthatók.
A rendelés véglegesítése
Megrendelés lezárása a Megrendelés véglegesítése gombbal történik.
Figyelem: Ezzel a megrendelés véglegesítve lesz, továbbiakban nem módosítható!
Ezt követően a megrendelés elküldéséről e-mail-ben küldünk tájékoztatást és a kiszállítás folyamatáról is rendszeresen tájékoztatunk.
Visszaigazolás
A beérkezett megrendelését e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
Egy rendelést akkor tekintünk részünkről befogadottnak, amint a kollégáink ellenőrizték és a rendelés feldolgozásáról e-mailben tájékoztatást küldtünk. A visszaigazolás tartalmazza a szállítási költséggel megnövelt bruttó árat valamint az érkezés várható időpontját is.
A megrendelt termék(ek) kizárólag az e-mail visszaigazolást követően kerül(nek) kiszállításra, így ennek hiányában a kiszállítás elmaradásáért, illetve késedelméért felelősséget nem vállalunk. Ilyen esetben kapcsolatfelvételre az ügyfélszolgálaton van lehetőség.
Elállási jog gyakorlása
A megrendelés lezárása után a megrendelés már nem törölhető. Amennyiben a rendelés postázásra már átadásra került, a rendelés törlése, illetve módosítása már nem lehetséges. Az elállási jogokról részletes tájékoztatást adunk az érvényes ÁSzF-ben.
A vásárlástól való elállást kérjük írásban jelezze nekünk az ÁSZF-ben meghatározott határidőn belül. Ehhez ITT talál egy nyilatkozatot, amit a termékkel és a számla másolatával együtt küldjön vissza címünkre: Vivaldi Kft., 2120 Dunakeszi, Pallag u. 37.
Üdvözlettel:
VIVAMAX webáruház